niedziela, 5 lutego 2017

To znamy i śpiewamy

"TAK SIĘ ZACHMURZYŁO" - piosenka
I. Tak się zachmurzyło
   słonko się ukryło,
   pada, pada śnieżek biały
   dawno go nie było.  / x2
II. Chodźmy na saneczki
    chłopcy i dzieweczki
    pojedziemy wszyscy razem
    z wysokiej góreczki.  / x2
III. Pędzimy, pędzimy
     nic się nie boimy.
     Aż tu naraz bęc, na śnieżek
     i wszyscy leżymy!   / x2
IV. Potem już wstajemy,
     śnieg otrzepujemy
     i wsiadamy na saneczki
     i dalej jedziemy.   /  x2


Grozik – "Poszło dziewczę po ziele"
Poszło dziewczę po ziele, po ziele, po ziele
Nazbierało niewiele, niewiele, hej!
Przyszedł do niej braciszek
Połamał jej koszyczek.
Oj ty, ty, oj, ty, ty
Za koszyczek zapłać mi.
Oj ty, ty, oj, ty, ty
Za koszyczek zapłać mi.


Piosenka pt. „Nieposłuszny dziadek”.
1.Mam dziadka, który zawsze ma swoje własne zdanie
I nikt z całej rodziny nie może wpłynąć na nie,
Bo dziadek mój jest taki, że robi to co chce
i nawet mojej babci nie słucha się.
2. Prosiła babcia dziadka, by kran jej zreperował,
lecz dziadek nic nie zrobił i cały dzień próżnował.
Bo dziadek mój jest taki, że robi to co chce
i nawet mojej babci nie słucha się
3.Prosiła babcia dziadka
By podlał w domu kwiatki
Lecz dziadek zamiast tego
Zajadał czekoladki.
Bo dziadek mój jest taki, że robi to co chce
i nawet mojej babci nie słucha się
4. Prosiła babcia dziadka, by raz posprzątał w domu,
lecz zaraz do kolegi wymknął się po kryjomu.
Bo dziadek mój jest taki, że robi to co chce
i nawet mojej babci nie słucha się.



Piosenka pt. „Życzenia dla babci”
Babciu kochana dziś święto Twoje, dlatego właśnie przed Tobą stoję.
Chcę Tobie życzyć samych radości, niech zawsze miłość w Twym sercu gości.
Miej zdrowia dużo, uśmiechu wiele, bądź przy mnie zawsze, nawet w niedzielę,
Bo kiedy jesteś jest mi wesoło, bo z Tobą zawsze fajnie jest.

Ref:
Bo naszym Babciom z całego serca, zdrowia dziś życzą wszystkie wnuczęta.
Kwiaty przynoszą, całuski dają, a swoje babcie bardzo kochają.

Sto lat Babuniom wszystkim życzymy i razem z nimi dziś się cieszymy.
Z Babcią zatańczę wesoły taniec, bo moja Babcia tańczy wspaniale.
Babcia nam piecze pyszne serniki, z Babcią upiekę kruche pierniki.
Babcia opowie bajeczek wiele, kiedy jest Babcia – fajnie jest.

Ref:
Bo naszym Babciom, z całego serca, zdrowia dziś życzą wszystkie wnuczęta.
Kwiaty przynoszą, całuski dają, a swoje Babcie bardzo kochają.


Piosenka pt. „Sanna”
Zima, zima, zima - pada, pada śnieg
Jadę, jadę w świat sankami
Sanki dzwonią dzwoneczkami Dzyń, dzyń, dzyń.......

Zasypane pola - w śniegu cały świat
Biała droga hen przed nami
Sanki dzwonią dzwoneczkami Dzyń, dzyń, dzyń.......

Jaka pyszna sanna - parska raźno koń
Śnieg rozbija kopytkami
Sanki dzwonią dzwoneczkami Dzyń, dzyń, dzyń.......


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz