czwartek, 10 stycznia 2019

Nasze piosenki w styczniu


Moja babcia i mój dziadek

1. Moja babcia i mój dziadek
to wspaniali są dziadkowie
Dziadek mnóstwo zna zagadek,
babcia bajkę nam opowie.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie
takich bajek i zagadek
jakie wnukom opowiada, 
moja babcia i mój dziadek

2. Poprosimy naszą babcię
babciu z tajemniczą miną
opowiadaj swoją bajkę
a za każdym razem inną.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie...

3. Posadzimy teraz dziadka 
na fotelu wiklinowym
Dziadku powiedz nam zagadkę
całkiem nową prosto z głowy.

Ref. Bo na świecie nie znajdziecie...



Pory roku


I. Cztery pory ma rok cały,
Każda inna oczywiście.
Zima w śniegu, wiosna w kwiatach,
Lato w słońcu, jesień w liściach.

Ref: Wiosna, lato, jesień, zima,
Cztery pory rok nasz ma.
Każda różne zna zabawy, każda w co innego gra.

II. Wiosna lubi rower, piłkę,
Lato łódki i kajaki.
Jesień rolki, hulajnogi,
Zima narty, łyżwy, sanki.

Ref.

III. Wiosna stawia babki z piasku,
lato kąpie się w basenie,
jesień spaceruje w lesie,
zima śnieg w bałwana zmienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz