wtorek, 29 września 2015

A tego się uczymy.

Piosenka "Jestem sobie przedszkolaczek"


Jestem sobie przedszkolaczek,
Nie grymaszę i nie płaczę,
Na bębenku marsza gram,
Ram tam tam, ram tam tam.

Mamy tu zabawek wiele,
Razem bawić się weselej,
Bo kolegów dobrych mam,
Ram tam tam, ram tam tam.

Mamy klocki, kredki, farby,
To są nasze wspólne skarby,
Bardzo dobrze tutaj nam,
Ram tam tam, ram tam tam.

Kto jest beksą i mazgajem,
Ten się do nas nie nadaje,
Niechaj w domu siedzi sam,
Ram tam tam, ram tam tam.




Zabawa z piosenką "Jedzie pociąg"

Jedzie pociąg, jedzie pociąg
A w pociągu dzieci.
Jadą, jadą na wycieczkę,
Słonko jasno świeci!
Pierwszy wagon hop, 
Drugi wagon tup, tup
Trzeci wagon klap, klap, klap
Pociąg jedzie w świat.



Zabawa z piosenką 

Rączki robią klap, klap, klap
Nóżki tupią tup, tup, tup
Tutaj swoją głowę mam 
A na brzuszku bam, bam, bam

Buzia robi am, am, am
Oczy patrzą tu i tam
Tutaj swoje uszy mam
A na nosku sonie gram.



Gimnastyka z piosenką 


Ach, gimnastyka, dobra sprawa, 
dla nas wszystkich to zabawa.
Ręce w górę i w przód, i w bok,
skłon do przodu, w górę skok.

Głowa, ramiona, kolana, pięty,
kolana, pięty, kolana, pięty. x 2
Głowa, ramiona, kolana, pięty,
oczy, uszy, usta, nos!



Wierszyk 
Wpadła gruszka do fartuszka
A za gruszką dwa jabłuszka
A śliweczka spaść nie chciała
Bo śliweczka niedojrzała.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz